Spot og håndtér stress hos medarbejderne
Bliv klogere på, hvordan du ser, om dine medarbejdere er stressede. Og få gode råd og værktøjer til, hvad du konkret kan gøre for at mindske stressen og i stedet sikre trivsel og god performance i dit team.
Bliv klogere på, hvordan du ser, om dine medarbejdere er stressede. Og få gode råd og værktøjer til, hvad du konkret kan gøre for at mindske stressen og i stedet sikre trivsel og god performance i dit team.
I denne guide giver ph.d. og psykolog Malene Friis Andersen dig sine bedste råd til, hvordan du som leder kan håndtere stress hos dine medarbejdere. Du kan bl.a. blive klogere på, hvordan stress udvikler dig, og hvordan du taler med dine medarbejdere om stress.
Malene Friis Andersen har mere end ti års erfaring med stress, ledelse og sygefravær i organisationer. Rådene, som du får i videoen, stammer fra bogen "Stop stress - Håndbog for ledere", som Malene har skrevet sammen med Marie Kingston.