Vi bruger cookies for at optimere din brugeroplevelse.

Læs vores cookiepolitik

Kompetenceudvikling

I Ledernes Hovedorganisation prioriterer vi kompetenceudvikling af alle ledere og medarbejdere højt – uanset om du er nyuddannet eller én af vores mest erfarne. Det gør vi, fordi det er nødvendigt for at sikre professionel hjælp til vores medlemmer og høj kvalitet i opgaveløsningen, og fordi det er attraktivt at være del af en arbejdsplads, hvor du løbende udvikler dine kompetencer.

Vi lægger vægt på at styrke dine kompetencer på mange forskellige måder; gennem opgaveløsningen, gennem videndeling og selvfølgelig gennem netværk, workshops og kurser.

Vi holder en række skræddersyede interne kurser gennem Ledernes KompetenceCenter, som bl.a. er med til at styrke din faglighed inden for:

  • god kundeservice
  • digitalisering og IT
  • agil projektledelse
  • kommunikation
  • samarbejde.

I forhold til udvikling af dine personlige kompetencer har vi bl.a. kurser om robusthed og gennemslagskraft. Vi har et særligt fokus på mindfulness gennem et længere forløb, som mange ledere og medarbejdere deltager i.

Mindfulness

Vi forebygger trivsel gennem mindfulness

I 2019 deltager over 40 % af vores medarbejdere og ledere i Ledernes interne forløb mindfulness forløb. 

— Og der er endnu flere tilmeldt et forløb i 2020

Følg os på de sociale medier

Her sætter vi ledere og ledelse på dagsordenen. Det er også her, at vi deler også vores jobsopslag.

Følg os på LinkedIn

Følg os på Facebook

Følg os på Instagram

Sociale medier