Log ind for at læse mere
For at læse artiklen skal du være abonnent eller medlem af Lederne, PRO eller Virksom. Køb adgang i 24 timer eller skriv til lid@lederne.dk for at tegne fast abonnement.
Hastige forandringer og stigende turbulens i markederne er vilkårene for mange danske virksomheder. Det efterlyser nye og kreative strategier.
Her er en model for, hvordan ledere løbende kan udvikle det strategiske arbejde og balancere akten mellem strategiarbejdets fælder og muligheder.
Af Ebbe Folmann, cand.psych., og Arne Krogh Nielsen, cand.merc.
For at læse artiklen skal du være abonnent eller medlem af Lederne, PRO eller Virksom. Køb adgang i 24 timer eller skriv til lid@lederne.dk for at tegne fast abonnement.
Modtag artikler, videoer og nyheder fra Ledelse i Dag direkte i din indbakke 10 gange om året.
Bliv abonnent på Ledelse i Dag og opnå fuld adgang til hele artikeldatabasen.