Log ind for at læse mere
For at læse artiklen skal du være abonnent eller medlem af Lederne, PRO eller Virksom. Køb adgang i 24 timer eller skriv til lid@lederne.dk for at tegne fast abonnement.
Kvalitetsreformen skabte blandt andet forventninger om bedre service, afbureaukratisering og øget fokus på innovation i kommunerne. Arbejdsmarkedskonsulent Rikke Kallesøe Raecke og analysekonsulent Ellen Marie Vestager løfter sløret for, om disse forventninger er blevet indfriet. En ny undersøgelse fra Lederne viser, at de decentrale ledere giver reformen dumpekarakter, mens topledelsen i kommunerne er mere venligt stemt.
Af Rikke Kallesøe Raecke, arbejdsmarkedskonsulent, og Ellen Marie Vestager, analysekonsulent, begge fra Lederne
For at læse artiklen skal du være abonnent eller medlem af Lederne, PRO eller Virksom. Køb adgang i 24 timer eller skriv til lid@lederne.dk for at tegne fast abonnement.
Modtag artikler, videoer og nyheder fra Ledelse i Dag direkte i din indbakke 10 gange om året.
Bliv abonnent på Ledelse i Dag og opnå fuld adgang til hele artikeldatabasen.