Du får overblik over, hvad der virker og ikke virker i et hybridt miljø, og hvordan du balancerer behovene hos den enkelte medarbejder, teamet, den øvrige organisation og kunderne.
Du får viden om, hvordan du som leder skaber psykologisk tryghed, et inkluderende og samarbejdende arbejdsmiljø, selvom I ikke mødes fysisk i det daglige. Du får indsigt i, hvorfor du skal lede med større tydelighed end tidligere, og hvordan du kommunikerer, så det understøtter indsatsen og samarbejdet på den hybride arbejdsplads.
På kurset lærer du bl.a. om
Vigtigheden af leveregler i teamet. | |
At komme alle i møde - også på distancen. | |
Vigtigheden af åben forventningsafstemning. | |
Hvorfor du skal planlægge det uformelle. | |
At sætte rammer for fleksibilitet og tilgængelighed. | |
Mødekultur på hybride arbejdsplads. |
Undervisningen
På kurset i hybridledelse kommer vi ind på følgende emner:
Undervisningen er uformel og interaktiv og foregår som en blanding af teoretiske oplæg fra underviseren, øvelser samt fælles diskussioner og erfaringsudveksling. Vi har fokus på læring gennem praktiske erfaringer og forventer, at du involverer dig aktivt på kurset.
Kurset omfatter en forberedende virtuel 2-timers workshop, to fysiske kursusdage fra kl. 9:00-16:30 samt en opfølgende 2-timers virtuel workshop. De to workshops er fra kl. 09:00-11:00. På den måde følger kurset den hybride form og giver mulighed for bedre læring, når vi mødes flere gange og har tid til refleksion ind imellem.
Vi benytter en online læringsplatform som omdrejningspunkt for program og undervisningsmateriale. Du vil som deltager få tilsendt login til vores læringsplatform og tilgår den virtuelle del af undervisningen fra din PC eller tablet.
Prisen dækker undervisning, digitale kursusmaterialer og forplejning på de to fysiske undervisningsdage.
Du vil modtage et digitalt kursusbevis efter din deltagelse på kurset. Dit kursusbevis kan tilgås via vores online platform DiplomaSafe, hvorfra du kan tilføje det på din LinkedIn-profil, downloade det til din e-boks, printe det eller dele det med dit netværk på flere sociale medier.