Mit Lederne

Pressemeddelelse: Ny afdelingsformand for Lederne Vestsjælland

05. april 2019

Jesper Hedegård Webbe, 44 år, blev søndag d. 24. marts valgt som ny afdelingsformand for Lederne Vestsjælland.

Den nye afdelingsformand vil bygge videre på det gode arbejde, som tidligere er gjort i afdelingen.
- Jeg er glad for valget og ser frem til at fortsætte det gode arbejde i afdelingen. Jeg ser frem til at arbejde for vores medlemmer og samtidig styrke Lederne Vestsjælland. Jeg repræsenterer også Lederne Vestsjælland i Ledernes hovedbestyrelse, så jeg forventer også, at der er kortere vej igennem systemet.

Jesper Hedegård Webbe vil sætte fokus på det digitale, så Lederne Vestsjælland kan appellere endnu mere til de yngre ledere i området.
- Det er først, når du bliver etableret med familie, at du begynder at tænke over, hvordan du fagligt skal organisere dig og skal sikre dig. Det ved jeg fra mig selv. Så jeg vil gerne have, at vi gør en indsats for at fortælle de unge ledere, at der ligger et stærkt netværk og en solid organisation i at melde sig ind hos os, siger den nyvalgte formand

Afdelingsformanden fastholder, at der fortsat skal tages vare på alle medlemmer:
- Lederne Vestsjælland kommer til at omfavne alle – både eksisterende og nye medlemmer. Det er ikke sådan, at vi kun kommer til at være på Facebook nu, siger Jesper Hedegård Webbe

Han ser frem til de mange arrangementer, som Lederne Vestsjælland kommer til stå for i den nærmeste fremtid:
- Der kommer eksempelvis snart virksomhedsbesøg, hvor vi i samarbejde med lokale virksomheder kommer ud og ser, hvordan det fungerer hos dem. Det kommer også til at styrke netværket medlemmerne i mellem. Derudover har vi familiedagene og konferencerne, hvor jeg også kan få en snak med medlemmerne, forklarer han.

Søren Kudahl
Pressechef