Mit Lederne

Pressemeddelelse: Ny afdelingsformand for Lederne Sydøstjylland

05. april 2019

Jan Søe Dybdal er valgt som ny afdelingsformand for Lederne i Sydøstjylland. Jan Søe Dybdal afløser Bent Walter Jensen som afdelingsformand.

53-årige Jan Søe Dybdal er blevet valgt som ny afdelingsformand for Lederne Sydøstjylland. Den nye afdelingsformand, der til daglig er direktør i virksomheden Intertek A/S, glæder sig over valget og ser frem til at udnytte sin store ledelsesmæssige erfaring.
- Jeg har været leder og topleder i næsten 25 år, så jeg føler helt sikkert, at jeg har noget erfaring, som jeg kan bidrage med i afdelingen. Som ledere er det jo vigtigt, at vi kan hjælpe hinanden og bidrage med nye synspunkter og løsninger, så vi bliver ved med at udvikle og forbedre os som ledere, siger Jan Søe Dybdal.

Jan Søe Dybdal vil blandt andet arbejde målrettet for at markere medlemmernes interesser og synspunkter endnu stærkere over for de lokale politikere. Og så vil han være synlig i debatten om ledere og ledelse i lokalområdet.
- Sammen med bestyrelsen vil jeg arbejde hårdt for at bevare og styrke synligheden omkring dét at være ledere og ledelse. Fremtidens arbejdsmarked har brug for dygtige ledere, der kan navigere i en hurtig og foranderlig verden med nye teknologier, nye organisationsformer og ikke mindst mennesker med nye og anderledes krav. Det skal vi i Lederne Sydøstjylland være med til at skabe rammerne for.

Flere ledertalenter skal med

Den nye afdelingsformanden sigter også efter at styrke netværket mellem lederne i området, og så skal der gøres en særlig indsats for de yngre ledere.
- Vi skal kunne tilbyde professionelle ledernetværk, hvor lederne kan drøfte de dilemmaer, som de støder på i dagligdagen og dermed også blive inspireret af hinanden. Jeg vil også gøre en indsats for, at vi kan få nogle flere ledertalenter ind i afdelingen, blandt andet ved at samarbejde med uddannelsesinstitutionerne, så vi får det stærkest mulige ledernetværk, siger Jan Søe Dybdal.

Søren Kudahl
Pressechef