Vi bruger cookies for at optimere din brugeroplevelse.

Læs vores cookiepolitik

Service og Sikkerhed i CPH

06. november 2018

Når man er rejsende og dette er mange Ledere habituelt, er det ofte, at CPH passeres.
Sjældent tænkes der på, at de minutter, man bruger i Security er dem, der påvirker den samlede oplevelse af hele lufthavnen mest.
Man går gennem security processen og fortsætter ind i CPH´s slaraffenland af fantastiske restauranter og forretninger.

sikkerhed

Lederne KBH. Nord får en ENESTÅENDE lejlighed til, at besøge CPH og høre hvordan CPH arbejder med at flette security oplevelsen sammen med en serviceoplevelse.

  • I møder CPHs Service Excellence Director Stine Ringvig Marsal, der giver indblik i hvordan service excellence programmet er forankret og organiseret.
  • I hører hvordan CPH konkret arbejder med kundeoplevelser gennem customer journey mapping og design i forhold til security. Hvordan bearbejdes analysedata til konkrete intiaitiver, der lever blandt medarbejderne.
  • I møder Staff Security chefen Peder Clausager, der præsenterer en konkret case, der viser hvordan Staff Security har løftet kundeoplevelsen baseret på data og medarbejderdrevet proces.

Program

  • Ankomst & check in 17:00
  • Kort oplæg ved Lederne København Nord
  • Indlæg & præsentation af Sikkerhed og Service i CPH v/ Stine Ringvig Marsal, Service Excellence Director & Peder Clausager, Staff Security Chef
  • Spørgsmål & svar
  • Tapas Arrangement