Vi bruger cookies for at optimere din brugeroplevelse.

Læs vores cookiepolitik

Kom og bliv klogere på adfærdsdesign og innovation – Mød Morten Münster

26. juni 2018

Det er lykkedes for Lederne København Nord at få fat i på nogen af de mest kendte og største eksperter indenfor adfærdsdesign. Kom og mød Mikkel Holm Sørensen fra KL7 og Morten Münster forfatteren bag bogen ”Jytte fra marketing er desværre gået for i dag”.

Indlæg fra Mikkel Holm Sørensen KL7 om Innovation som adfærdsstrategi

Mikkel Holm Sørensen PhD, grundlægger og administrerende direktør i /KL.7 en af Europas førende adfærdsdesign virksomheder. Mikkel er uddannet filosof og har en PhD i adfærdsdata. Mikkel er en populær oplægsholder og rådgiver om adfærdsstrategi og datastrategi og forfatter på bøger om begge emner.

 

Hvis adfærdsdesign kan skabe store resultater med at udbedre produkter og services, skabt uden adfærdsindsigt. Hvad er så potentialet i at basere selve udviklingen af værditilbud på adfærdsvidenskabelig indsigt? Det kalder /KL.7 adfærdstrategi, og handler om en samlet strategi for hvad vores produkter forudsætter fra og gør ved vores kunder. Virksomheder, der arbejder adfærdsstrategisk spørger ikke, hvordan vi kan få kunderne til at købe eller bruge vores produkter, men hvordan kunderne blive til mennesker, der understøtter virksomhedens forretning model i deres daglige vaner, intuition og adfærd.

 

Indlæg fra Morten Münster om adfærdsdesign

Morten Münster er grundlægger af The Nudging company. Her opdyrkede han sammen med en masse dygtige kollegaer adfærdsdesign som felt.
Han er forfatter til to best-sellere om adfærd: ‘Personlig indflydelse – den overraskende sandhed om, hvordan man flytter mennesker, holdninger og produkter’ og ‘Jytte fra marketing er desværre gået for i dag’.

Han har arbejdet med at implementere adfærdsdesign i danske og globale virksomheder såsom Novo Nordisk, Nordea, Adidas, Leo Pharma, NATO, Siemens og en lang række offentlige organisationer og interesseorganisationer.
Derudover er Morten Münster fast skribent for Børsen, hvor hans populære blog om adfærd er blevet læst af over 100.000 mennesker det seneste år.

Han er en ofte benyttet adfærdsekspert i medierne, fx i Jyllands Posten, Information og Finans.dk, og en efterspurgt foredragsholder. Hans foredrag er lærende, givende og underholdende.

 

Afslutning med Vin/vand  & Tapas