Employee Advocacy

Hellerup, 25. september 2019

Se dagens program

  • Registrering
  • Velkomst v/ Lederne  København Nord og facilitator
  • Sådan aktiverer I ledelse og medarbejdere på sociale medier v/ Astrid Haug
  • Strække-ben pause
  • Employee advocacy i ISS Danmark v/ Antje Christensen
  • Pause og networking med let forfriskning
  • Ligner du Sure Kresten, Visionære Vivi eller Kedelige Søren? v/ Dorte Møller Madsen
  • Afrunding

Oplægsholderne

Astrid Haug

Ekspert i sociale medier og digital strategi

En af grundene til, at Employee Advocacy giver god mening er, at folk hellere vil følge en person end en virksomhed. Dernæst er sociale medier gået fra at være gratis platforme til at være betalingsplatforme. Kan man få medarbejdere til at dele indhold, er det derfor den mest effektive markedsføring. Men det kommer ofte ikke af sig selv og kræver en strategisk indsats, som har ledelsens opbakning. Astrids oplæg er fyldt med eksempler og gode råd, som gør det nemt og inspirerende for dig at komme i gang med Employee Advocacy i din organisation.

Antje Christensen

Senior Communications Advisor, ISS

ISS Danmark har siden 2017 arbejdet strategisk med at engagere medarbejderne til at dele nyheder og historier fra ISS på de sociale medier med særligt fokus på LinkedIn. Arbejdet tager udgangspunkt i forretningsstrategien og bidrager til at løse nogle af de udfordringer, virksomheden står overfor. På ét år er i alt 50 ISS ambassadører nået ud til 1.790.000 personer, og der er genereret 24.320 reaktioner. I indlægget introduceres du til det strategiske afsæt for arbejdet, organiseringen og ambassadørernes rolle – og ikke mindst hører du om, hvordan ISS driver EA-programmet i praksis, samt hvilke effekter indsatsen giver.

Dorte Møller Madsen

Virksomhedsrådgiver og Social Selling ekspert

Vi har alle et brand, uanset om vi bruger kræfter på det eller ej. Vi Googler hinanden som aldrig før. Efter konferencer, inden møder og i tiden derimellem danner vi os digitale førstehåndsindtryk på eksempelvis LinkedIn. Som leder er du med til at skabe en holdning til din virksomhed, både som arbejdsplads og leverandør. Men uden relationer og netværk har du ingen rækkevidde. Så – er din netværkskvotient høj nok? I indlægget får du konkrete værktøjer og input til, hvordan du kan opbygge dit brand og udbygge det over tid.

Andre konferencer

Ledernes Konference Tour Bæredygtig ledelse

Bæredygtig ledelse, Greve, 2. oktober

Se mere her
Ledernes Konference Tour, Fremtidens arbejdsplads

Fremtidens arbejdsplads, Greve, 12. november

Se mere her