Vi bruger cookies for at optimere din brugeroplevelse.

Læs vores cookiepolitik

Employee Advocacy

Greve, 2. april 2019

Tilmeld mig her

Se dagens program

  • Registrering
  • Velkomst v/ Lederne Østsjælland og konferencier Martin Launey
  • Skab en kommunikerende organisation med Employee Advocacy v/ Marta Karolina Olsen
  • Kort pause
  • Medarbejderne som digitale ambassadører v/ Carl Vodder
  • Pause og networking med sandwich
  • Ligner du Sure Kresten, Visionære Vivi eller Kedelige Søren? v/ Dorte Møller Madsen 
  • Afrunding

Oplægsholderne

Marta Karolina Olsen

Rådgiver og ekspert i strategisk kommunikation, digitale og sociale medier

Employee Advocacy er en af tidens største trends indenfor virksomhedskommunikation. Vi har generelt større tillid til andre mennesker online, end til markedsføring. Martas oplæg introducerer til Employee Advocacy og de mange gode grunde til, at trenden udgør en stærk ingrediens i brandkommunikationen i sociale medier, som virksomheder og organisationer i dag bør forholde sig aktivt til. Du får masser af inspiration og værktøjer til jeres eget arbejde med Employee Advocacy i organisationen.

Carl Vodder, Ledernes Konference Tour, Employee Advocacy

Carl Vodder

Social Media Manager i PFA

Carl fortæller, hvordan man i PFA arbejder med at give både medarbejdere og ledere de nødvendige værktøjer til en mere aktiv og professionel tilstedeværelse på de sociale medier. På konferencen giver Carl dig indblik i de konkrete træningsforløb, PFA har haft – hvad der virker og ikke virker i sådan et projekt, og ikke mindst, hvordan man måler resultaterne af sin indsats og medarbejdernes øgede tilstedeværelse på de sociale medier.

Dorte Møller Madsen, Ledernes Konference Tour, Employee Advocacy

Dorte Møller Madsen

Virksomhedsrådgiver og Social Selling Ekspert

Vi har alle et brand, uanset om vi bruger kræfter på det eller ej. Vi googler hinanden som aldrig før. Efter konferencer, inden møder og i tiden derimellem danner vi os digitale førstehåndsindtryk på eksempelvis LinkedIn. Som leder er du med til at skabe en holdning til din virksomhed, både som arbejdsplads og leverandør. Men uden relationer og netværk har du ingen rækkevidde. Så – er din netværkskvotient høj nok? I indlægget får du konkrete værktøjer og input til, hvordan du kan opbygge dit brand og udbygge det over tid.

Andre konferencer

Glostrup, Employee Advocacy, Ledernes Konferencetour

Employee Advocacy, Glostrup, 2. maj

Se mere her
Roskilde, Motivation, Ledernes Konferencetour

Motivation, Roskilde, 22. maj

Se mere her