Vi bruger cookies for at optimere din brugeroplevelse.

Læs vores cookiepolitik

Employee Advocacy

Fredericia, 24. april 2019

Tilmeld mig her

Se dagens program

  • Registrering
  • Velkomst v/ Lederne Sydøstjylland og konferencier Martin Launey
  • Sådan aktiverer I ledelse og medarbejdere på sociale medier v/ Astrid Haug
  • Kort pause
  • Medarbejderne som digitale ambassadører v/ Carl Vodder
  • Pause og networking med let forfriskning
  • Er du Sure Kresten, Visionære Vivi eller Kedelige Søren? v/ Dorte Møller Madsen
  • Afrunding

Oplægsholderne

Astrid Haug, Ledernes Konference Tour, Employee Advocacy

Astrid Haug

Ekspert i sociale medier og digital strategi

En af grundene til, at Employee Advocacy giver god mening er, at folk hellere vil følge en person end en virksomhed. Dernæst er sociale medier gået fra at være gratis platforme til at være betalingsplatforme. Kan man få medarbejdere til at dele indhold, er det derfor den mest effektive markedsføring. Men det kommer ofte ikke af sig selv og kræver en strategisk indsats, som har ledelsens opbakning. Astrids oplæg er fyldt med eksempler og gode råd, som gør det nemt og inspirerende for dig at komme i gang med Employee Advocacy i din organisation.

Carl Vodder, Ledernes Konference Tour, Employee Advocacy

Carl Vodder

Social Media Manager i PFA

Carl fortæller, hvordan man i PFA arbejder med at give både medarbejdere og ledere de nødvendige værktøjer til en mere aktiv og professionel tilstedeværelse på de sociale medier. På konferencen giver Carl dig indblik i de konkrete træningsforløb, PFA har haft – hvad der virker og ikke virker i sådan et projekt, og ikke mindst, hvordan man måler resultaterne af sin indsats og medarbejdernes øgede tilstedeværelse på de sociale medier.

Dorte Møller Madsen, Ledernes Konference Tour, Employee Advocacy

Dorte Møller Madsen

Virksomhedsrådgiver og Social Selling Ekspert

Vi har alle et brand, uanset om vi bruger kræfter på det eller ej. Vi googler hinanden som aldrig før. Efter konferencer, inden møder og i tiden derimellem danner vi os digitale førstehåndsindtryk på eksempelvis LinkedIn. Som leder er du med til at skabe en holdning til din virksomhed, både som arbejdsplads og leverandør. Men uden relationer og netværk har du ingen rækkevidde. Så – er din netværkskvotient høj nok? I indlægget får du konkrete værktøjer og input til, hvordan du kan opbygge dit brand og udbygge det over tid.

Konferencer nær dig

Odense, motivation, Ledernes Konferencetour

Motivation, Odense, 27. marts

Se mere her
Esbjerg, Motivation, Ledernes Konferencetour

Motivation, Esbjerg, 30. april

Se mere her