Bliv klædt på til dine kommende forhandlinger. Du lærer om de faktorer, der er afgørende for en god forhandling, så du kan agere professionelt ved forhandlingsbordet.
Når du skal forhandle, har din adfærd stor betydning for resultatet. Derfor er det vigtigt, at du forbereder dig godt, og formulerer dig korrekt. På kurset bliver du præsenteret for forhandlingsprocessen, og du får forhandlingsteknikker, som du kan anvende i praksis.
Lær at håndtere konfliktfyldte og vanskelige forhandlinger | |
Få indblik i, hvordan din formulering har betydning for resultatet | |
Lær, hvordan du håndterer forskellige persontyper ved forhandlingsbordet | |
Bliv bekendt med BATNA teorien (Best Alternative To a Negotiated Agreement) |
Kurset er for dig, der ønsker at styrke din evne til at agere professionelt og få succes ved forhandlingsbordet. Uanset om du forhandler med kunder, medarbejdere, kollegaer eller samarbejdspartnere, vil du få gavn af kurset
Medarbejderen lærer at fokusere på det relevante i en forhandlingssituation og bliver trænet i ikke at give noget uden af få noget igen. Medarbejderen får desuden kompetencer til at håndtere vanskelige og konfliktfyldte forhandlingssituationer.
I løbet af de tre dage, gennemgår vi tre moduler med 8 forskellige temaer:
Undervisning, kursusmaterialer og forplejning.
Undervisningen finder sted mellem kl. 09.00 – 16:30.
Vil du se alle vores kurser og uddannelser i kommunikation?
KommunikationEr I flere fra samme virksomhed, der ønsker at deltage på dette forløb? Få et tilbud på et tilpasset udviklingsforløb, der giver et fælles kompetenceløft for afdelingen, teamet eller ledergruppen.
Læs mere og få et tilbud