Vi bruger cookies for at optimere din brugeroplevelse.

Læs vores cookiepolitik

Dine medarbejdere

 Som leder kan du spille en helt central rolle i at forebygge og reducere stress hos dine medarbejdere.

Her finder du gode råd, viden og værktøjer til, hvordan du kan tage hånd om dit teams trivsel, hvad du kan gøre, hvis en eller flere af dine medarbejdere er stresset, og hvad du skal være opmærksom på, hvis din medarbejder sygemeldes eller er raskmeldt og skal tilbage til jobbet.

Sådan skaber du et sundt arbejdsmiljø

Læge, livsstilsekspert og foredragsholder Charlotte Bøving - kendt fra DR-programmet "Lægen flytter ind" - giver sine bedste råd til, hvordan du som leder kan skabe et sundt miljø for dine medarbejdere.

Hvordan spotter og forebygger du stress?

Pia Ryom er ledende arbejdspsykolog ved Aalborg Universitetshospital og fortæller her hvordan du kan spotte stress hos en kollega, hvad du som leder skal gøre, når medarbejderen har udviklet stress og så et par gode råd til lederen, der vil forebygge stress hos medarbejderne.

Hjælp til dig

Tema hos lederne

Værktøjer og viden

1 til 1
Kunne du bruge siden? Nej Ja

Fortæl os din mening
Vi har brug for dit input, så vi hele tiden kan gøre siden bedre for dig.

Spørgsmål besvares dog ikke.
Kontakt os

Send

Tak for din feedback