Vi bruger cookies for at optimere din brugeroplevelse.

Læs vores cookiepolitik

Mit Lederne

Forside

Problemer med at logge ind med NemID

Er du i tvivl om, hvilken browser du bruger? Find den browser, du bruger, i oversigten nedenfor og følg den tilhørende guide.

Få svaret på hjemmesiden supportdetails.com. Du får oplysningerne i feltet "Web Browser" på det første skærmbillede, du møder, når du klikker på linket nedenfor.
  

Tjek her, hvilken browser du bruger


Internet Explorer 11

Prøv først:

  1. Åben Internet Explorer
  2. Klik på tandhjulsikonet øverst i højre hjørne
  3. Klik på ”Internetindstillinger”
  4. Klik på fanebladet "Sikkerhed"
  5. Klik på knappen ”Brugerdefineret niveau”
  6. Rul ned til afsnittet ”Script” og sørg for at ”Active-scripting” er markeret i ”Aktivér”
  7. Klik ”Ok” og luk vinduet.

Prøv dernæst, hvis du stadig ikke kan logge ind:

  1. Åben Internet Explorer
  2. Klik på tandhjulsikonet øverst i højre hjørne
  3. Klik på ”Internetindstillinger”
  4. Klik på fanebladet ”Sikkerhed” og sæt sikkerhedsniveauet til ”Mellemhøj” ved at benytte ”slider”-knappen
  5. Klik ”Ok” og luk vinduet.

Oplever du forsat problemer efter at have aktiveret JavaScript og tilladt tredjeparts-cookies, kan du vælge at nulstille indstillingerne i Internet Eksplorer.

Se, hvordan du nulstiller indstillingerne i Internet Explorer

Safari 7 (MAC)

Prøv først:

  1. Åben Safari
  2. Klik på "Safari"i topmenuen
  3. Vælg ”Indstillinger”
  4. Sæt flueben i ”Slå JavaScript til”
  5. Luk vinduet.

Prøv dernæst, hvis du stadig ikke kan logge ind:

  1. Åben Safari
  2. Klik på "Safari"i topmenuen
  3. Vælg ”Indstillinger”
  4. Vælg ”Sikkerhed”
  5. I afsnittet ”Cookies og data fra websteder” markeres ”Tillad fra websteder, jeg besøger”.


Google Chrome 38

Prøv først:

  1. Åben Google Chrome
  2. Klik på Chrome-menuen i øverste højre hjørne
  3. Klik på ”Indstillinger” og derefter ”Vis avancerede indstillinger” nederst på siden”
  4. I afsnittet "Beskyttelse af personlige oplysninger" skal du klikke på knappen ”Indstillinger for indhold…”
  5. Markér ”Tillad altid, at websites kører JavaScript" (anbefales).
  6. Klik på "Fuldført".

Prøv dernæst, hvis du stadig ikke kan logge ind:

  1. Åben Google Chrome
  2. Klik på Chrome-menuen i øverste højre hjørne
  3. Klik på ”Indstillinger” og derefter ”Vis avancerede indstillinger” nederst på siden
  4. I afsnittet "Beskyttelse af personlige oplysninger" skal du klikke på knappen ”Indstillinger for indhold…”
  5. Markér ”Tillad, at lokale data lagres" (anbefales)
  6. Klik på "Fuldført".

Oplever du forsat problemer efter at have aktiveret JavaScript og tilladt tredjeparts-cookies, kan du vælge at nulstille indstillingerne i Google Chrome.

Se, hvordan du nulstiller indstillingerne i Google Chrome


Mozilla Firefox 32

  1. Åben Mozilla Firefox
  2. Klik på Firefox-menuen i øverste højre hjørne
  3. Klik på ”indstillinger”
  4. Vælg "Privatliv"
  5. I afsnittet ”Historik” vælges ”Brug tilpassede indstillinger for historik”
  6. Sæt flueben ud for ”Accepter cookies fra sider”.
  7. Ud for ”Accepter tredjeparts cookies vælges ”Altid”
  8. Klik ”Ok” og luk vinduet.

Oplever du forsat problemer, efter at have indstillet Firefox til at acceptere tredjeparts-cookies, kan du vælge at nulstille indstillingerne i Firefox.

Se, hvordan du nulstiller indstillingerne i Firefox


Safari (IOS8)

Prøv først:

  1. Vælg "Indstillinger"
  2. Vælg "Safari"
  3. Vælg ”Advanceret”
  4. Aktivér JavaScript

Prøv dernæst, hvis du stadig ikke kan logge ind

  1. Vælg "Indstillinger"
  2. Vælg ”Safari”
  3. I afsnittet "Anonymitet og sikkerhed" vælges "Tillad altid" ud for "Bloker cookies"